Topic-icon Αδυνατώ να ορτσάρω σωστά σε συνθήκες πλαναρίσματος

Kαλησπέρα σας, κάνω windsurf 10 μήνες με συχνότητα μια φορά στις δύο βδομάδες κατα μέσο όρο. Έχω κάνει 7-8 μαθήματα με έμπειρο καθηγητή φτάνοντας μέχρι το σημείο του waterstart. Είμαι 78 κιλά με ύψος 1.83. Είμαι σε intermediate επίπεδο καθώς πλέον πλανάρω κανονικά σε 4-5 μποφόρ, βάζω πόδια στις δέστρες κάνω καλό σχετικά tack και Non planning jybe. Το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να πλανάρω πηγαίνοντας όρτσα. Έχω διαβάσει πολλά άρθρα σχετικά με τη κατανομή βάρους στα πόδια και το να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να πάμε.
Πιο συγκεκριμένα όταν θέλουμε να πάμε downwind έχουμε περισσότερο βάρος στο πίσω πόδι το οποίο είναι λιγυσμένο και αφού αποκτήσουμε κάποια ταχύτητα βάζουμε το μπροστά πόδι στη δέστρα. Κατόπιν κοιταμε προσηνεμα δίνοντας πιο πολύ βάρος στο μπροστά πόδι και βάζουμε το πίσω ποδι στη δέστρα. Για να πάμε κατά μήκος του ανέμου έχουμε το βάρος και στα δύο ποδια τα χωρίς να έχουμε πολύ δυναμη στο πισω πόδι. Για να πάμε προσήνεμα έχω δει οτι σκύβουμε προς τα μπρος με βάρος στο μπροστα πόδι το οποίο δειχνει μπροστά και είναι σχεδον τεντομένο. Ωστόσο όταν δοκιμάσω κάτι τετοιο θα φάω καταπέλτη η το σκάφος θα χάσει ταχύτητα. Το σκάφος στο οποίο έκανα ήταν ενα starboard go 150 lt με ενα 6.5 πανί loftsails οxygen. Τι μπορώ να αλλάξω? Αμα δεν σκυψω μπροστα με τη δυναμη στο μπροστινό μου πόδι και ελάχιστη στο πίσω πηγαινω δευτερο πρημα με ανεξέλεγκτη ταχύτητα. Οταν δοκιμάζω να πάω προσήνεμα είτε θα χάσω ταχύτητα είτε θα φάω καταπέλτη. Mήπως θα χρειαζόντουσαν και άλλα μαθήματα? Γενικά μέχρι πόσα μαθήματα πρέπει να κάνει κάποιος που θέλει να εξελιχθεί στο windsurf?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Καλώς όρισες στο φόρουμ.
Δεν μας ανέφερες κάτι σημαντικό, το τι φιν φοράς σε αυτό το σκάφος.
Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο σε ένα παρόμοιο θέμα στο φόρουμ εδώ :
Ο φίλος που άνοιξε το θέμα αυτό είχε το αντίθετο πρόβλημα, απλά για να καταλάβεις τον συσχετισμό τον λεπτομερειών του φιν και της θέσης του συνδέσμου πάνω στον σιδηρόδρομο.
Βασικά όμως θα πρέπει να ξέρεις και το πόσο όρτσα μπορείς να πας. Δηλαδή αν κλείσεις τόσο πολύ την γωνία σου με τον άνεμο θα μπεις στην ζώνη μη πλεύσης του windsurfing. Οπότε ίσως να το παρακάνεις λίγο με τα όρτσα. Ένας απλός τρόπος για να διαπιστώσεις το πόσο όρτσα πήγες ή δεν πήγες είναι να δεις αν μπορείς να βγεις στο ίδιο σημείο από όπου μπήκες στο νερό πιο μπροστά ή πιο πίσω. (προσήνεμα ή υπήνεμα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

To φιν ειναι ενα Drake Venom 43 cm.. Ο σύνδεσμος βρίσκεται ακριβώς στη μέση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Αγαπητέ φίλε, η θεωρία σου είναι σε πολύ καλό επίπεδο, σίγουρα ακόμη περισσότερη πρακτική στη θάλασσα θα σε βοηθήσει να λύσεις το πρόβλημα ειδικά τωρα που το έχεις ήδη καταλάβει. Σίγουρα θα χρειαστείς επιπλέον δύναμη στο πανί, (είτε πιο πολύ αέρα είτε μεγαλύτερο πανί) και δώσε λίγη προσοχή στις κινήσεις στο ταξιδεμα σου. Αν όλες γίνονται πιο "γλυκα" το αποτέλεσμα που επιθυμείς θα έρθει πιο γρήγορα. Δοκίμασε τα και είμαστε και πάλι στη διάθεση σου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.


Γιατί μαζί με αυτό θα πρέπει το σώμα να ξαπλώνει προς τα πίσω ούτως ώστε η δύναμη που δημιουργεί το βάρος του αναβάτη και η δύναμη που δημιουργείται από την πίεση του ανέμου στο πανί να λειτουργούν αντίρροπα. Αυτό διευκολύνει και την διαδικασία να αρχίσει να κλείνει το πανί μέχρι να έρθει στην σωστή γωνία πλεύσης.


Πάρε από τον κάθε άνθρωπο την άποψή του, αλλά φύλαξε τη δική σου κρίση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Alex_R

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ευχαριστω πολυ! Αυτό θα κάνω περισσότερη εξάσκηση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα
Slide thumbnail4sports Special Offers

banner zeus foils

banner zeus foils

glaridis 4sports surf shop

Τελευταία Posts

windyweek forecasts